Naučte se vnímat své tělo

Najděte cestu zpět ke své spokojenosti. Dopřejte si trochu pohybu. Uvědomujte si pohyb a své tělo. Dělejte s námi ve Zlíně Jógu, Pilates nebo si jen přijďte zacvičit. A my vám pomůžeme zpevnit tělo, zklidnit mysl a obnovit návyky správného pohybu či držení svého těla. Hýbejte se a mějte radost z dobré fyzické kondice.


Pilates Clinic, začátečníci Uzavřený kurz

Pondělky 17.45 – 18.40 hod. • ve Zlínělektorka Linda

Pilates clinic je přizpůsobeno pro člověka dnešní doby, slouží jako prevence vzniku bolesti pohybového aparátu. Tato metoda je spojením cvičení Pilates, DNS a Spiraldynamik, proto se liší od klasického Pilates. Cílem je celkové napřímení, správně vedený dech a správná funkce svalů v jejich optimální délce. Tím se tělo stává štíhlejším a ohebnějším.


Pilates pro muže Uzavřený kurz

Pondělky 18.45 – 19.40 hod. • ve Zlínělektorka Linda

Pilates pro muže je cvičení zaměřeno zdravotně silovým směrem. Povede k lepšímu držení těla, posílení středu těla a hlubokého stabilizačního systému a celého těla. I Pilates může být funkčním cvičením, při kterém se posiluje s vlastní vahou těla.


Pilates Clinic, mírně pokročilí Uzavřený kurz

Úterky 17.30 – 18.25 hod. • ve Zlínělektorka Linda

Pilates clinic II. je určen pro pokročilé, navazuje na Pilates clinic I. V hodinách se využívají různé pomůcky (ručník, válce, kruhy, sbally, ježci), které pomáhají v navedení do správné pozice a většího procítění cviku. Cílem je celkové napřímení, správně vedený dech a správná funkce svalů v jejich optimální délce.


Zdravá záda Uzavřený kurz

Úterky 18.40 – 19.40 hod. • ve Zlínělektorka Linda

Kurz Zdravá záda je vhodný pro všechny, které trápí bolesti zad. Ale i pro ty, kteří by tomu chtěli předejít. Každá lekce je zaměřena na danou část těla, protože ne vždy musí bolest zad souviset jen se zády. Důležité je celkové držení těla. V závěru každé lekce probíhá automasáž s pomocí pěnových válců a masážních míčků.


Pohyb vhodný právě pro Vás

Najděte si i ve Zlíně fyzickou aktivitu vhodnou pro Vaše tělo! Jóga, Pilates nebo přiměřená pravidelná tělesná aktivita oddaluje degenerativní změny, udržuje tělo v kondici, svaly pružné a funkční. Tělo potřebuje dostatečně zatěžovat, aby mohlo správně fungovat a regenerovat. Pro tělo je stejně nevhodné přetěžování jako nedostatečná zátěž nebo fyzická nečinnost. Když svalům chybí pohyb, nemají dostatek podnětů, klesá regenerační schopnost a nastupují degenerativní změny již v mladším věku. Jak se chováme celý život ke svému tělu se projeví nejvíce právě v pokročilém věku.